Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Durďáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:15Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28154
|
|
dc.description.abstract |
Značka je velmi důležitým marketingovým nástrojem, na jejímž základě jsou identifikovány a rozlišovány produkty či služby od konkurence. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti brandingu, kde je popisována charakteristika značky, její prvky a jednotlivé kroky k budování silné značky a dále pak z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzy současného stavu znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o., které jsou prováděny pomocí marketingového průzkumu, konkrétně pak dotazníkového šetření. Z výsledků tohoto průzkumu pak vychází závěrečná část této práce, která je věnována projektu zaměřenému na zvýšení znalosti značky. |
|
dc.format |
126 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
znalost značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
budování a řízení značky
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
vinařství
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
brand building and brand management
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
viniculture
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko |
|
dc.title.alternative |
The Project to Increase Awareness of the Brand Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in Slovácko Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Adamec, Jarmil |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
A brand is a very important marketing tool whereby products and services are identified and distinguished from the competition. This thesis is concerned with an increasing brand awareness Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in the Slovácko region. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines knowledge of branding. There is a described characteristic of the brand, its elements and individual steps towards building the strong brand and then the elements of the marketing mix and marketing communication. The practical part focuses on the analysis of the current state of knowledge of the brand Zámecké vinařství Bzenec s.r.o., which is performed by the marketing research specifically the survey. The final section of this thesis is based on the results of the survey and it is aimed at increasing brand awareness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33637
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account