Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko |
Autor: |
Durďáková, Jana
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Značka je velmi důležitým marketingovým nástrojem, na jejímž základě jsou identifikovány a rozlišovány produkty či služby od konkurence. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti brandingu, kde je popisována charakteristika značky, její prvky a jednotlivé kroky k budování silné značky a dále pak z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzy současného stavu znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o., které jsou prováděny pomocí marketingového průzkumu, konkrétně pak dotazníkového šetření. Z výsledků tohoto průzkumu pak vychází závěrečná část této práce, která je věnována projektu zaměřenému na zvýšení znalosti značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28154
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
33637
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet