Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Sahula, David
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:31:48Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:22Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2704
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations. V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje hlavních skupin veřej-nosti. Ve třetí projektové části je navrhnut konkrétní a realizovatelný plán (strategie) PR Hypoteční banky. cs
dc.format 116 s., 27 s. příloh. cs
dc.format.extent 2507425 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2012
dc.subject analýza cs
dc.subject banka cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject Hypoteční banka cs
dc.subject hypotéka cs
dc.subject image cs
dc.subject média cs
dc.subject plán cs
dc.subject PR cs
dc.subject public relations cs
dc.subject strategie cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analysis en
dc.subject bank en
dc.subject corporate identity en
dc.subject Hypoteční banka en
dc.subject mortgage en
dc.subject image en
dc.subject media en
dc.subject plan en
dc.subject PR en
dc.subject public relations en
dc.subject strategy en
dc.subject public en
dc.subject research en
dc.title Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky cs
dc.title.alternative Proposal of Public Relations strategy of Hypoteční banka en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with strategic planning in the area of Public Relations. The first theoretic part explains Public Relations term, it presents various relations between marketing and PR, clarifies PR bases and sets the process of PR strategy creation. The se-cond practical part analyzes and evaluates the present PR activities and image of Hypoteční banka, corporate environment, opinions and attitudes of the main public groups. The third project part proposes specific and viable PR plan (strategy) of Hypoteční banka. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4966
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sahula_2007_dp.pdfBlocked 2.391Mb PDF View/Open
sahula_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
sahula_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account