Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky |
Autor: |
Sahula, David
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations. V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje hlavních skupin veřej-nosti. Ve třetí projektové části je navrhnut konkrétní a realizovatelný plán (strategie) PR Hypoteční banky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2704
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4966
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet