Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky |
Author: |
Sahula, David
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations. V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje hlavních skupin veřej-nosti. Ve třetí projektové části je navrhnut konkrétní a realizovatelný plán (strategie) PR Hypoteční banky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2704
|
Date:
|
2007-04-18 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4966
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account