Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Marunová, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:49:03Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2590
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikační strategii ve veřejné správě, konkrétně zvoleného Městského úřadu Náchod a objasnění významu krizové komunikace. V teoretické části popisuji význam marketingových komunikací ve veřejné správě, vztahy s veřejností a prostředky používané v krizové komunikaci. Cílem analytické části je zjistit úroveň nastolené komunikační strategie, stav vnitřní komunikace a jakým způsobem je veřejnost seznámena s charakterem možného ohrožení a s připravenými krizovými opatřeními a jakým tokem plynou informace na obce správního obvodu v působnosti obce s rozšířenou působností Náchod. |
cs |
dc.format |
66 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
734344 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012 |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
mimořádné události
|
cs |
dc.subject |
krizové situace
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
veřejnost
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
městský úřad
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
extra affairs
|
en |
dc.subject |
crisis situations
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.subject |
public service
|
en |
dc.subject |
municipal office
|
en |
dc.title |
Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of crisis communication strategy service Municipal office Náchod |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on crisis communication strategy in public service Municipal office Náchod and elucidation importance of crisis communication. In the theoretical part I desribe the importance of marketing communication in public service, public relations and instruments which are used in crisis communication. The aim of this work is to ascertain the level of present communication strategy, state of internal communication and how is the public informed about possibilities of imperilment and preparing crisis precautions. Also to ascertain which way is used to transport the information to the municipalities in Náchod area. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4864
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account