Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod |
Author: |
Marunová, Jaroslava
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikační strategii ve veřejné správě, konkrétně zvoleného Městského úřadu Náchod a objasnění významu krizové komunikace. V teoretické části popisuji význam marketingových komunikací ve veřejné správě, vztahy s veřejností a prostředky používané v krizové komunikaci. Cílem analytické části je zjistit úroveň nastolené komunikační strategie, stav vnitřní komunikace a jakým způsobem je veřejnost seznámena s charakterem možného ohrožení a s připravenými krizovými opatřeními a jakým tokem plynou informace na obce správního obvodu v působnosti obce s rozšířenou působností Náchod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2590
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4864
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account