Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod
Autor: Marunová, Jaroslava
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikační strategii ve veřejné správě, konkrétně zvoleného Městského úřadu Náchod a objasnění významu krizové komunikace. V teoretické části popisuji význam marketingových komunikací ve veřejné správě, vztahy s veřejností a prostředky používané v krizové komunikaci. Cílem analytické části je zjistit úroveň nastolené komunikační strategie, stav vnitřní komunikace a jakým způsobem je veřejnost seznámena s charakterem možného ohrožení a s připravenými krizovými opatřeními a jakým tokem plynou informace na obce správního obvodu v působnosti obce s rozšířenou působností Náchod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2590
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4864


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marunová_2007_bp.pdfZablokované 717.1Kb PDF
marunová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marunová_2007_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet