Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod |
Autor: |
Marunová, Jaroslava
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikační strategii ve veřejné správě, konkrétně zvoleného Městského úřadu Náchod a objasnění významu krizové komunikace. V teoretické části popisuji význam marketingových komunikací ve veřejné správě, vztahy s veřejností a prostředky používané v krizové komunikaci. Cílem analytické části je zjistit úroveň nastolené komunikační strategie, stav vnitřní komunikace a jakým způsobem je veřejnost seznámena s charakterem možného ohrožení a s připravenými krizovými opatřeními a jakým tokem plynou informace na obce správního obvodu v působnosti obce s rozšířenou působností Náchod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2590
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4864
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet