Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market |
Author: |
Pospíšilová, Alena
|
Advisor: |
Day, Janine
|
Abstract:
|
Cílem mé bakalářské práce je zjistit hlavní znaky chování spotřebitele na obuvnickém trhu ve Velké Británii, který v posledních letech zaznamenal značné změny. Výzkum se podrobně zabývá zjišťováním rozdílů ve spotřebitelském chování mezi pohlavími a zvolenými věkovými skupinami. Následně tato práce zkoumá využitelnosti teorie "Gerontografických segmentů", který vysvětluje chování spotřebitelů starších 55 let. Závěr práce je věnován zjišťování současné míry loajality zákazníků vůči zvoleným značkám a prodejcům obuvi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25659
|
Date:
|
2013-06-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
A
32927
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account