Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market |
Autor: |
Pospíšilová, Alena
|
Vedoucí: |
Day, Janine
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je zjistit hlavní znaky chování spotřebitele na obuvnickém trhu ve Velké Británii, který v posledních letech zaznamenal značné změny. Výzkum se podrobně zabývá zjišťováním rozdílů ve spotřebitelském chování mezi pohlavími a zvolenými věkovými skupinami. Následně tato práce zkoumá využitelnosti teorie "Gerontografických segmentů", který vysvětluje chování spotřebitelů starších 55 let. Závěr práce je věnován zjišťování současné míry loajality zákazníků vůči zvoleným značkám a prodejcům obuvi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25659
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32927
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet