Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šenkeřík, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Jančařík, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T10:21:46Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T10:21:46Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25088
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na návrh a vytvoření aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook. V teoretické části diplomové práce je popsána historie, uživatelské prostředí, základní komponenty a knihovny sociální sítě Facebook. Stručně je rozebrána i marketingová strategie na internetu se strukturou kampaně na sociální síti Facebook. Popsány jsou programovací jazyky a technologie nutné k vytvoření Facebookové aplikace a v neposlední řadě možné útoky na aplikaci a samostatné zabezpečení. V praktické části diplomové práce je popsán postup návrhu a realizace aplikace marketingového typu. V závěru práce jsou prezentovány výsledky, které byly získány z praxe, a zabezpečení identifikace uživatele ve Facebookové aplikaci. |
cs |
dc.format |
79 s. (85 791 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6008730 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
tvorba
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
social networking
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
realization
|
en |
dc.title |
Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook |
cs |
dc.title.alternative |
Development of Marketing Type Application for Social Network Facebook |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zeman, Marek |
|
dc.date.accepted |
2013-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work focuses on the design and creation of a marketing typ application on social network Facebook. In the theoretical part of the thesis is described the history, user interface, basic components and libraries on social network Facebook. Briefly is discussed marketing strategy on the internet as well as the structure of the campaign on the social network Facebook. Described are the programming languages and technologies required for creation a Facebook application and finally also possible application attacks and individual security. In the practical part of the thesis is shown a procedure how to design and implement a marketing type application. At the end were presented results that were obtained from the application and security of user identification in the Facebook application. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
31143
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
local.subject |
webové sociální sítě
|
cs |
local.subject |
e-marketing
|
cs |
local.subject |
Internet social networks
|
en |
local.subject |
Internet marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account