Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šenkeřík, Roman
dc.contributor.author Jančařík, Miroslav
dc.date.accessioned 2013-10-13T10:21:46Z
dc.date.available 2013-10-13T10:21:46Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25088
dc.description.abstract Práce je zaměřena na návrh a vytvoření aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook. V teoretické části diplomové práce je popsána historie, uživatelské prostředí, základní komponenty a knihovny sociální sítě Facebook. Stručně je rozebrána i marketingová strategie na internetu se strukturou kampaně na sociální síti Facebook. Popsány jsou programovací jazyky a technologie nutné k vytvoření Facebookové aplikace a v neposlední řadě možné útoky na aplikaci a samostatné zabezpečení. V praktické části diplomové práce je popsán postup návrhu a realizace aplikace marketingového typu. V závěru práce jsou prezentovány výsledky, které byly získány z praxe, a zabezpečení identifikace uživatele ve Facebookové aplikaci. cs
dc.format 79 s. (85 791 znaků) cs
dc.format.extent 6008730 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject marketing cs
dc.subject tvorba cs
dc.subject Facebook en
dc.subject application en
dc.subject social networking en
dc.subject marketing en
dc.subject realization en
dc.title Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook cs
dc.title.alternative Development of Marketing Type Application for Social Network Facebook en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zeman, Marek
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated The work focuses on the design and creation of a marketing typ application on social network Facebook. In the theoretical part of the thesis is described the history, user interface, basic components and libraries on social network Facebook. Briefly is discussed marketing strategy on the internet as well as the structure of the campaign on the social network Facebook. Described are the programming languages and technologies required for creation a Facebook application and finally also possible application attacks and individual security. In the practical part of the thesis is shown a procedure how to design and implement a marketing type application. At the end were presented results that were obtained from the application and security of user identification in the Facebook application. en
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/154 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 31143
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-17
local.subject webové sociální sítě cs
local.subject e-marketing cs
local.subject Internet social networks en
local.subject Internet marketing en


Files in this item

Files Size Format View
jančařík_2013_dp.zip 5.730Mb Unknown View/Open
jančařík_2013_vp.doc 292Kb Microsoft Word View/Open
jančařík_2013_op.doc 258.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account