Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook |
Autor: |
Jančařík, Miroslav
|
Vedoucí: |
Šenkeřík, Roman
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na návrh a vytvoření aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook. V teoretické části diplomové práce je popsána historie, uživatelské prostředí, základní komponenty a knihovny sociální sítě Facebook. Stručně je rozebrána i marketingová strategie na internetu se strukturou kampaně na sociální síti Facebook. Popsány jsou programovací jazyky a technologie nutné k vytvoření Facebookové aplikace a v neposlední řadě možné útoky na aplikaci a samostatné zabezpečení. V praktické části diplomové práce je popsán postup návrhu a realizace aplikace marketingového typu. V závěru práce jsou prezentovány výsledky, které byly získány z praxe, a zabezpečení identifikace uživatele ve Facebookové aplikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25088
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
31143
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet