dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Ježdík, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T13:59:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T13:59:50Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2447
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý marketing a také virální marketing. I v internetovém prostředí platí základní marketingová pravidla. Tato práce se snaží poukázat na skutečnost, že pokud má být propagace na internetu efektivní, musí být dodrženy základní postupy, jako stanovení marketingových cílů, definice cílové skupiny |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
1468186 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
propagace na internetu
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Efektivní propagace na internetu |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Internet Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on an analysis of the effective marketing on the internet. Marketing and its perception has changed with a rapid development of information technology. As as result of these changes the Internet has started to be a new marketing and promotion tool. Internet marketing consists of a group of marketing instruments used on the internet. A major marketing instrument is the internet advertising, Public relations, Customer Relationship Management, Direct marketing and Viral Marketing. This work finds and analyses that marketing rules are valid also in internet environment. If the promotion has to be effective it requires to follow basic processes such as setting goals of campaign, defining target groups |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4857
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|