Efektivní propagace na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní propagace na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Ježdík, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-14T13:59:50Z
dc.date.available 2010-07-14T13:59:50Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2447
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý marketing a také virální marketing. I v internetovém prostředí platí základní marketingová pravidla. Tato práce se snaží poukázat na skutečnost, že pokud má být propagace na internetu efektivní, musí být dodrženy základní postupy, jako stanovení marketingových cílů, definice cílové skupiny cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 1468186 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject propagace na internetu cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject internet advertising en
dc.subject internet marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Efektivní propagace na internetu cs
dc.title.alternative Effective Internet Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on an analysis of the effective marketing on the internet. Marketing and its perception has changed with a rapid development of information technology. As as result of these changes the Internet has started to be a new marketing and promotion tool. Internet marketing consists of a group of marketing instruments used on the internet. A major marketing instrument is the internet advertising, Public relations, Customer Relationship Management, Direct marketing and Viral Marketing. This work finds and analyses that marketing rules are valid also in internet environment. If the promotion has to be effective it requires to follow basic processes such as setting goals of campaign, defining target groups en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4857
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ježdík_2007_bp.pdfBlocked 1.400Mb PDF View/Open
ježdík_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
ježdík_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account