Efektivní propagace na internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivní propagace na internetu |
Author: |
Ježdík, Radek
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý marketing a také virální marketing. I v internetovém prostředí platí základní marketingová pravidla. Tato práce se snaží poukázat na skutečnost, že pokud má být propagace na internetu efektivní, musí být dodrženy základní postupy, jako stanovení marketingových cílů, definice cílové skupiny |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2447
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4857
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account