Efektivní propagace na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní propagace na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní propagace na internetu
Autor: Ježdík, Radek
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý marketing a také virální marketing. I v internetovém prostředí platí základní marketingová pravidla. Tato práce se snaží poukázat na skutečnost, že pokud má být propagace na internetu efektivní, musí být dodrženy základní postupy, jako stanovení marketingových cílů, definice cílové skupiny
URI: http://hdl.handle.net/10563/2447
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4857


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježdík_2007_bp.pdfZablokované 1.400Mb PDF
ježdík_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ježdík_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet