Efektivní propagace na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní propagace na internetu |
Autor: |
Ježdík, Radek
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý marketing a také virální marketing. I v internetovém prostředí platí základní marketingová pravidla. Tato práce se snaží poukázat na skutečnost, že pokud má být propagace na internetu efektivní, musí být dodrženy základní postupy, jako stanovení marketingových cílů, definice cílové skupiny |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2447
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4857
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet