Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. |
Author: |
Valihrach, Martin
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. Společnost podniká v oblasti přesných měřicích přístrojů. Zastupuje výrobce přístrojů ze Švýcarska, Anglie a Německa. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a jejího okolí. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii, která bude přispívat ke zlepšení hospodářských výsledků a ke zvýšení podílu na trhu přesných měřících přístrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2446
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4880
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account