Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Valihrach, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-14T13:59:34Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:12Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2446
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. Společnost podniká v oblasti přesných měřicích přístrojů. Zastupuje výrobce přístrojů ze Švýcarska, Anglie a Německa. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a jejího okolí. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii, která bude přispívat ke zlepšení hospodářských výsledků a ke zvýšení podílu na trhu přesných měřících přístrojů. cs
dc.format 48 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2808649 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
dc.subject měřící přístroje cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject B-to-B cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject zástupce cs
dc.subject dodavatel cs
dc.subject measuring instruments en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject B-to-B en
dc.subject communication en
dc.subject analysis en
dc.subject SWOT en
dc.subject representative en
dc.subject supplier en
dc.title Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing analysis of the company Metrology Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis concerning the marketing analysis of the company Metrology Ltd. The company conducts business enterprises in the field of accurate measuring instruments and represents producers of instruments from Switzerland, England and Germany. The first part of the thesis dealt with the analysis of the present situation of a company and its surroundings. After evaluating the current situation and future development I proposed an optimal marketing strategy, which will contribute to the improvement of economic results and to increase market share in the field of accurate measuring instruments. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4880
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
valihrach_2007_bp.pdfBlocked 2.678Mb PDF View/Open
valihrach_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
valihrach_2007_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account