Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.
Autor: Valihrach, Martin
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. Společnost podniká v oblasti přesných měřicích přístrojů. Zastupuje výrobce přístrojů ze Švýcarska, Anglie a Německa. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a jejího okolí. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii, která bude přispívat ke zlepšení hospodářských výsledků a ke zvýšení podílu na trhu přesných měřících přístrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2446
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4880


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valihrach_2007_bp.pdfZablokované 2.678Mb PDF
valihrach_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valihrach_2007_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet