Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. |
Autor: |
Valihrach, Martin
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. Společnost podniká v oblasti přesných měřicích přístrojů. Zastupuje výrobce přístrojů ze Švýcarska, Anglie a Německa. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a jejího okolí. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii, která bude přispívat ke zlepšení hospodářských výsledků a ke zvýšení podílu na trhu přesných měřících přístrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2446
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4880
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet