Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza věrnostního programu v obchodní firmě
Author: Hrachovcová, Kateřina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program Baťa klub. Společnost Baťa provozuje od roku 1999 věrnostní program Baťa klub, který funguje na principu sbírání bodů. Členové Baťa klubu za své nákupy získávají body, které jsou následně proměny v poukázky na slevu. V roce 2004 došlo k úpravě pravidel a nastavení bodového schématu bylo změněno a od-měna snížena. Cílem této práce je zjistit, jaký dopad měla úprava pravidel na zákazníky. Ve své práci se zamýšlím nad důvody, které vedou zákazníky k členství ve věrnostních progra-mech a nakolik je pro ně výše odměny rozhodující. Zjišťuji, zda jejich důvody jsou racionál-ního charakteru nebo naopak rozhoduje emocionální stránka vztahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/243
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2668


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrachovcová_2006_bp.pdfBlocked 494.9Kb PDF
hrachovcová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
hrachovcová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account