Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hrachovcová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:00:01Z
dc.date.available 2010-07-13T11:00:01Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/243
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program Baťa klub. Společnost Baťa provozuje od roku 1999 věrnostní program Baťa klub, který funguje na principu sbírání bodů. Členové Baťa klubu za své nákupy získávají body, které jsou následně proměny v poukázky na slevu. V roce 2004 došlo k úpravě pravidel a nastavení bodového schématu bylo změněno a od-měna snížena. Cílem této práce je zjistit, jaký dopad měla úprava pravidel na zákazníky. Ve své práci se zamýšlím nad důvody, které vedou zákazníky k členství ve věrnostních progra-mech a nakolik je pro ně výše odměny rozhodující. Zjišťuji, zda jejich důvody jsou racionál-ního charakteru nebo naopak rozhoduje emocionální stránka vztahu. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 506794 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject marketing vztahů cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject udržení zákazníka cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject spotřebi-telský průzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sales support en
dc.subject loyalty programme en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject direct marketing en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject keep customer en
dc.subject loyalty en
dc.subject customer survey and questionnaire en
dc.title Analýza věrnostního programu v obchodní firmě cs
dc.title.alternative Analysis of the loyalty programme in retail company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyses loyalty programme Baťa klub. Company Baťa runs loyalty programme based on collecting points since 1999. Members of the Baťa klub are collecting points towards their purchases; these points are transferred into discount vouchers. Points scheme was significantly changed during 2004 and total rewards were reduced in half. The objective of my thesis is to find out whether this change has impact on customer behaviour. In my thesis I think of reasons, which customers conduce to participate in loyalty pro-grammes and if the size of rewards is the most important factor. I will discover whether their considerations are rational or if irrational aspect is crucial. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2668
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hrachovcová_2006_bp.pdfBlocked 494.9Kb PDF View/Open
hrachovcová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
hrachovcová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account