Analýza věrnostního programu v obchodní firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě |
Autor: |
Hrachovcová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program Baťa klub. Společnost Baťa provozuje od roku 1999 věrnostní program Baťa klub, který funguje na principu sbírání bodů. Členové Baťa klubu za své nákupy získávají body, které jsou následně proměny v poukázky na slevu. V roce 2004 došlo k úpravě pravidel a nastavení bodového schématu bylo změněno a od-měna snížena. Cílem této práce je zjistit, jaký dopad měla úprava pravidel na zákazníky. Ve své práci se zamýšlím nad důvody, které vedou zákazníky k členství ve věrnostních progra-mech a nakolik je pro ně výše odměny rozhodující. Zjišťuji, zda jejich důvody jsou racionál-ního charakteru nebo naopak rozhoduje emocionální stránka vztahu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/243
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet