dc.contributor.advisor |
Chudá, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Říha, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T08:40:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T08:40:50Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24115
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se člení na dva segmenty, jimiž jsou teoretická východiska a praktická realizace experimentu tradiční a e-learningové výuky. Cílem autorovy teoretické části je v úvodu seznámit čtenáře s informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání a přehledně objasnit rozdíly mezi tradičním a moderním paradigmatem tak, jak na tuto problematiku poukazuje teorie behaviorismu a konstruktivismu. V navazující teoretické části autor popíše e-learning, jako často skloňovaný výraz pro moderní výuku. Cílem praktické části je realizace experimentu na žácích 6. třídy vybrané základní školy. Experiment zjišťuje rozdíly mezi tradičním a e-learningovým pojetím výuky v oblasti edukační a znalostně-dovednostní. Konstrukce e-learnigové výuky a didaktického testu je uskutečněna za pomoci virtuální třídy Moodle. Praktická část dále obsahuje průvodce instalací a zároveň průvodce realizací kurzu i didaktického testu. |
cs |
dc.format |
90 |
cs |
dc.format.extent |
30509948 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
informační a komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
behaviorismus
|
cs |
dc.subject |
konstruktivismus
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
learning management system
|
cs |
dc.subject |
moodle
|
cs |
dc.subject |
didaktický test
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
information and communication technologies
|
en |
dc.subject |
behaviorism
|
en |
dc.subject |
constructivism
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
learning management system
|
en |
dc.subject |
moodle
|
en |
dc.subject |
didactic test
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.title |
Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Differences between the Traditional and E-learning Approaches to Teaching in Primary Schools<br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neumeister, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is divided into two segments, which are: theoretical base and practical realization of an experiment of traditional and e-learning teaching. The aim of the theoretical part is to introduce the topic of information and communication technologies in education and to clear differences between traditional and modern paradigm by behaviorism and constructivism. In the following theoretical part the author will describe e-learning as an increasingly used expression for modern teaching. The aim of the practical part is to realize an experiment in the 6th class within chosen primary school. It finds out the differences between traditional and e-learning way of teaching in the field of education and knowledge. The construction of the e-learning teaching and of the didactic test is carried out by the virtual class Moodle. It contains the guide of installation as well as the guide of realization of the course and didactic test. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
31234
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-14 |
|