Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudá, Hana
dc.contributor.author Říha, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-11T08:40:50Z
dc.date.available 2013-10-11T08:40:50Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24115
dc.description.abstract Diplomová práce se člení na dva segmenty, jimiž jsou teoretická východiska a praktická realizace experimentu tradiční a e-learningové výuky. Cílem autorovy teoretické části je v úvodu seznámit čtenáře s informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání a přehledně objasnit rozdíly mezi tradičním a moderním paradigmatem tak, jak na tuto problematiku poukazuje teorie behaviorismu a konstruktivismu. V navazující teoretické části autor popíše e-learning, jako často skloňovaný výraz pro moderní výuku. Cílem praktické části je realizace experimentu na žácích 6. třídy vybrané základní školy. Experiment zjišťuje rozdíly mezi tradičním a e-learningovým pojetím výuky v oblasti edukační a znalostně-dovednostní. Konstrukce e-learnigové výuky a didaktického testu je uskutečněna za pomoci virtuální třídy Moodle. Praktická část dále obsahuje průvodce instalací a zároveň průvodce realizací kurzu i didaktického testu. cs
dc.format 90 cs
dc.format.extent 30509948 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject informační a komunikační technologie cs
dc.subject behaviorismus cs
dc.subject konstruktivismus cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject learning management system cs
dc.subject moodle cs
dc.subject didaktický test cs
dc.subject experiment cs
dc.subject information and communication technologies en
dc.subject behaviorism en
dc.subject constructivism en
dc.subject e-learning en
dc.subject learning management system en
dc.subject moodle en
dc.subject didactic test en
dc.subject experiment en
dc.title Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ cs
dc.title.alternative Differences between the Traditional and E-learning Approaches to Teaching in Primary Schools<br> en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Neumeister, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is divided into two segments, which are: theoretical base and practical realization of an experiment of traditional and e-learning teaching. The aim of the theoretical part is to introduce the topic of information and communication technologies in education and to clear differences between traditional and modern paradigm by behaviorism and constructivism. In the following theoretical part the author will describe e-learning as an increasingly used expression for modern teaching. The aim of the practical part is to realize an experiment in the 6th class within chosen primary school. It finds out the differences between traditional and e-learning way of teaching in the field of education and knowledge. The construction of the e-learning teaching and of the didactic test is carried out by the virtual class Moodle. It contains the guide of installation as well as the guide of realization of the course and didactic test. en
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/154 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 31234
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-14


Files in this item

Files Size Format View
říha_2013_dp.zip 29.09Mb Unknown View/Open
říha_2013_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word View/Open
říha_2013_op.doc 260.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account