Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ
Autor: Říha, Petr
Vedoucí: Chudá, Hana
Abstrakt: Diplomová práce se člení na dva segmenty, jimiž jsou teoretická východiska a praktická realizace experimentu tradiční a e-learningové výuky. Cílem autorovy teoretické části je v úvodu seznámit čtenáře s informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání a přehledně objasnit rozdíly mezi tradičním a moderním paradigmatem tak, jak na tuto problematiku poukazuje teorie behaviorismu a konstruktivismu. V navazující teoretické části autor popíše e-learning, jako často skloňovaný výraz pro moderní výuku. Cílem praktické části je realizace experimentu na žácích 6. třídy vybrané základní školy. Experiment zjišťuje rozdíly mezi tradičním a e-learningovým pojetím výuky v oblasti edukační a znalostně-dovednostní. Konstrukce e-learnigové výuky a didaktického testu je uskutečněna za pomoci virtuální třídy Moodle. Praktická část dále obsahuje průvodce instalací a zároveň průvodce realizací kurzu i didaktického testu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24115
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 31234


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
říha_2013_dp.zip 29.09Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
říha_2013_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
říha_2013_op.doc 260.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet