Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ |
Autor: |
Říha, Petr
|
Vedoucí: |
Chudá, Hana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se člení na dva segmenty, jimiž jsou teoretická východiska a praktická realizace experimentu tradiční a e-learningové výuky. Cílem autorovy teoretické části je v úvodu seznámit čtenáře s informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání a přehledně objasnit rozdíly mezi tradičním a moderním paradigmatem tak, jak na tuto problematiku poukazuje teorie behaviorismu a konstruktivismu. V navazující teoretické části autor popíše e-learning, jako často skloňovaný výraz pro moderní výuku. Cílem praktické části je realizace experimentu na žácích 6. třídy vybrané základní školy. Experiment zjišťuje rozdíly mezi tradičním a e-learningovým pojetím výuky v oblasti edukační a znalostně-dovednostní. Konstrukce e-learnigové výuky a didaktického testu je uskutečněna za pomoci virtuální třídy Moodle. Praktická část dále obsahuje průvodce instalací a zároveň průvodce realizací kurzu i didaktického testu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24115
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
31234
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet