Uvedení značky Vasco da Gama na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení značky Vasco da Gama na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Berková, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:39:44Z
dc.date.available 2013-10-11T04:39:44Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24085
dc.description.abstract Práce se zaobírá uvedením nové značky Vasco da Gama na český trh. První část je teoretického charakteru a vymezuje základní pojmy, které se týkají dané problematiky. Zabývá se významem značky pro spotřebitele i pro firmy a zejména procesem marketingového řízení značky ve fázi uvedení na trh. V další části je provedena analýza současné situace, ve které je zpracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, primární průzkum trhu a celková SWOT analýza značky. Následuje projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 108 s. cs
dc.format.extent 2617477 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject uvedení značky na trh cs
dc.subject marketingové řízení značky cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject nákladová analýza a riziková analýza cs
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Launching en
dc.subject Marketing Brand Management en
dc.subject Time Analysis en
dc.subject Cost Analysis en
dc.subject Risk Analysis en
dc.title Uvedení značky Vasco da Gama na český trh cs
dc.title.alternative Launching the Vasco da Gama Brand into the Czech Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Jana
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This work deals with the launching of a new brand Vasco da Gama into the Czech market. The first part is theoretical, and defines the basic concepts that relate to the issues in the area. It deals with the importance of brands for consumers and for businesses, and in particular the process of marketing brand management in the stage of launch. Then part is an analysis of the current situation in which it is processed PEST analysis, Porter's five forces model, primary market research and SWOT analysis of the overall brand. The following is a project launching of Vasco da Gama brand into the Czech market, which is subject to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29547
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
berková_2013_dp.pdf 2.496Mb PDF View/Open
berková_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
berková_2013_op.zip 53.71Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account