Uvedení značky Vasco da Gama na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Uvedení značky Vasco da Gama na český trh |
Author: |
Berková, Marie
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Práce se zaobírá uvedením nové značky Vasco da Gama na český trh. První část je teoretického charakteru a vymezuje základní pojmy, které se týkají dané problematiky. Zabývá se významem značky pro spotřebitele i pro firmy a zejména procesem marketingového řízení značky ve fázi uvedení na trh. V další části je provedena analýza současné situace, ve které je zpracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, primární průzkum trhu a celková SWOT analýza značky. Následuje projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24085
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29547
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account