Uvedení značky Vasco da Gama na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení značky Vasco da Gama na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení značky Vasco da Gama na český trh
Autor: Berková, Marie
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Práce se zaobírá uvedením nové značky Vasco da Gama na český trh. První část je teoretického charakteru a vymezuje základní pojmy, které se týkají dané problematiky. Zabývá se významem značky pro spotřebitele i pro firmy a zejména procesem marketingového řízení značky ve fázi uvedení na trh. V další části je provedena analýza současné situace, ve které je zpracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, primární průzkum trhu a celková SWOT analýza značky. Následuje projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24085
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29547


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
berková_2013_dp.pdf 2.496Mb PDF Zobrazit/otevřít
berková_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
berková_2013_op.zip 53.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet