dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:24:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23756
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia. Projektová část se týká reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a jsou zde návrhy na zdokonalení marketingové komunikace v podniku vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracovaná podrobná nákladová, časová a riziková analýza. |
cs |
dc.format |
115 s. (26 720 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2081051 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five competitive strengths
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p. |
cs |
dc.title.alternative |
The Proposal of The Improve Communication Mix in the VOP CZ, s. p. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalová, Anna |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communications in the company VOP CZ, s. p. The first part is about a literature review on the topic of marketing and marketing communications which is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is used as the basic source for the analytical section, which is provided by SWOT and PESTLE analysis and Porter's model of five competitive strengths. An analytical section describes the basic characteristics of the business including product portfolio. The project part relates to advertising, reinforcing the company's image among the general public. There are proposals to improve marketing communication it the com-pany. At the end of the project part is a cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29648
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|