Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p. |
Author: |
Valentová, Markéta
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia. Projektová část se týká reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a jsou zde návrhy na zdokonalení marketingové komunikace v podniku vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracovaná podrobná nákladová, časová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23756
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29648
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account