Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p. |
Autor: |
Valentová, Markéta
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia. Projektová část se týká reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a jsou zde návrhy na zdokonalení marketingové komunikace v podniku vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracovaná podrobná nákladová, časová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23756
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29648
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet