Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.
Autor: Valentová, Markéta
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia. Projektová část se týká reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a jsou zde návrhy na zdokonalení marketingové komunikace v podniku vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracovaná podrobná nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23756
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29648


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valentová_2013_dp.pdf 1.984Mb PDF Zobrazit/otevřít
valentová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valentová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet