Vývoj marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook<br>

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook<br>

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prokopová, Zdenka
dc.contributor.author Zeman, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-09T19:58:16Z
dc.date.available 2013-10-09T19:58:16Z
dc.date.issued 2012-02-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23455
dc.description.abstract Cílem předkládané diplomové práce bylo analyzovat a popsat problematiku tvorby marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook (dále jen "Facebook aplikace"). Práce se v teoretické části zabývá přiblížením sociální sítě Facebook - rozebrána je její historie, popis uživatelského prostředí, specifika sítě a v neposlední řadě také marketingové příležitosti, které tato síť nabízí firmám. Z těchto poznatků následně vychází praktická část, která popisuje realizaci konkrétního zadání marketingově využitelné Facebook aplikace, od jejího návrhu až po samotnou tvorbu. V závěru práce jsou pak prezentovány a diskutovány pozitivní dopady vytvořené aplikace, které byly získány přímo z praxe. Společně s nimi jsou rozebrány i možné nepříznivé vlivy aplikace na vnímání firmy samotným zákazníkem (fanouškem). cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2133543 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject marketing cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject Facebook en
dc.subject application en
dc.subject social network en
dc.subject marketing en
dc.subject development en
dc.title Vývoj marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook<br> cs
dc.title.alternative The Development of a Marketing Application for Use on the Facebook Social Network<br> en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krkoška, Martin
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis was to analyze and describe the development of marketing application usable on the Facebook social network (hereinafter referred to as "Facebook application"). The theoretical part is focused to description of the Facebook social network - its history, user interface, network specifics and marketing opportunities, that are available to business companies. The practical part, that is based on these findings, describes realization of specific Facebook marketing application, from its design to the actual creation. In the last part, there are presented and discussed the positive impacts of created application, obtained directly from the practice. Together with them, there are discussed possible negative effects to company perception by customer (fan). en
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/154 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 27534
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-21
local.subject obchodní společnosti cs
local.subject corporations en


Files in this item

Files Size Format View
zeman_2012_dp.zip 2.034Mb Unknown View/Open
zeman_2012_vp.doc 290.5Kb Microsoft Word View/Open
zeman_2012_op.doc 256Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account