dc.contributor.advisor |
Prokopová, Zdenka
|
|
dc.contributor.author |
Zeman, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T19:58:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T19:58:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23455
|
|
dc.description.abstract |
Cílem předkládané diplomové práce bylo analyzovat a popsat problematiku tvorby marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook (dále jen "Facebook aplikace"). Práce se v teoretické části zabývá přiblížením sociální sítě Facebook - rozebrána je její historie, popis uživatelského prostředí, specifika sítě a v neposlední řadě také marketingové příležitosti, které tato síť nabízí firmám. Z těchto poznatků následně vychází praktická část, která popisuje realizaci konkrétního zadání marketingově využitelné Facebook aplikace, od jejího návrhu až po samotnou tvorbu. V závěru práce jsou pak prezentovány a diskutovány pozitivní dopady vytvořené aplikace, které byly získány přímo z praxe. Společně s nimi jsou rozebrány i možné nepříznivé vlivy aplikace na vnímání firmy samotným zákazníkem (fanouškem). |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
2133543 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.title |
Vývoj marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook<br> |
cs |
dc.title.alternative |
The Development of a Marketing Application for Use on the Facebook Social Network<br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krkoška, Martin |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis was to analyze and describe the development of marketing application usable on the Facebook social network (hereinafter referred to as "Facebook application"). The theoretical part is focused to description of the Facebook social network - its history, user interface, network specifics and marketing opportunities, that are available to business companies. The practical part, that is based on these findings, describes realization of specific Facebook marketing application, from its design to the actual creation. In the last part, there are presented and discussed the positive impacts of created application, obtained directly from the practice. Together with them, there are discussed possible negative effects to company perception by customer (fan). |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
27534
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-21 |
|
local.subject |
obchodní společnosti
|
cs |
local.subject |
corporations
|
en |