Vývoj marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook<br>
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook<br> |
Autor: |
Zeman, Marek
|
Vedoucí: |
Prokopová, Zdenka
|
Abstrakt:
|
Cílem předkládané diplomové práce bylo analyzovat a popsat problematiku tvorby marketingové aplikace využitelné na sociální síti Facebook (dále jen "Facebook aplikace"). Práce se v teoretické části zabývá přiblížením sociální sítě Facebook - rozebrána je její historie, popis uživatelského prostředí, specifika sítě a v neposlední řadě také marketingové příležitosti, které tato síť nabízí firmám. Z těchto poznatků následně vychází praktická část, která popisuje realizaci konkrétního zadání marketingově využitelné Facebook aplikace, od jejího návrhu až po samotnou tvorbu. V závěru práce jsou pak prezentovány a diskutovány pozitivní dopady vytvořené aplikace, které byly získány přímo z praxe. Společně s nimi jsou rozebrány i možné nepříznivé vlivy aplikace na vnímání firmy samotným zákazníkem (fanouškem). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23455
|
Datum:
|
2012-02-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27534
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet