dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:46:45Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2296
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti. |
cs |
dc.format |
53 s., 36 s. obr. a text. pří. |
cs |
dc.format.extent |
2890853 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2026 |
|
dc.subject |
tradiční čínská medicína
|
cs |
dc.subject |
Klinika tradiční čínské medicíny
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
monitoring médií
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Traditional Chinese Medicine
|
en |
dc.subject |
Traditional Chinese Medicine Clinic
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Market Segmentation
|
en |
dc.subject |
Media Monitoring
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Traditional Chinese Medicine Clinic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.date.vskp-available |
2026-05-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main theme of this bachelor's work is analysis of communication of Traditional Chinese Medicine Clinic in Prague and proposal of prospective promotion strategy. Theoretic part deals with the definition of traditional Chinese medicine, its history and healing methods. In this part, there is also described theory of marketing communication, market segmentation and all the components of communication mix with emphasis on public relations. Practical part analyses previous and current communication of the Traditional Chinese Medicine Clinic. At the same time, the author suggests the optimal communication mix on the basis of media monitoring and relevant available information. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2636
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|