Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Němcová, Olga
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:46:45Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2296
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti. cs
dc.format 53 s., 36 s. obr. a text. pří. cs
dc.format.extent 2890853 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2026
dc.subject tradiční čínská medicína cs
dc.subject Klinika tradiční čínské medicíny cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject monitoring médií cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Traditional Chinese Medicine en
dc.subject Traditional Chinese Medicine Clinic en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Market Segmentation en
dc.subject Media Monitoring en
dc.subject Public Relations en
dc.title Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny cs
dc.title.alternative Communication Strategy of Traditional Chinese Medicine Clinic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.date.vskp-available 2026-05-10
dc.description.abstract-translated The main theme of this bachelor's work is analysis of communication of Traditional Chinese Medicine Clinic in Prague and proposal of prospective promotion strategy. Theoretic part deals with the definition of traditional Chinese medicine, its history and healing methods. In this part, there is also described theory of marketing communication, market segmentation and all the components of communication mix with emphasis on public relations. Practical part analyses previous and current communication of the Traditional Chinese Medicine Clinic. At the same time, the author suggests the optimal communication mix on the basis of media monitoring and relevant available information. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2636
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
němcová_2006_bp.pdfBlocked 2.756Mb PDF View/Open
němcová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
němcová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account