Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny |
Author: |
Němcová, Olga
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2296
|
Date:
|
2006-05-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2026
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2636
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account