Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny
Autor: Němcová, Olga
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2296
Datum: 2006-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2026
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2636


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němcová_2006_bp.pdfZablokované 2.756Mb PDF Zobrazit/otevřít
němcová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němcová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet