Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže |
Author: |
Vintrová, Veronika
|
Advisor: |
Jilčík, Tomáš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže popisuje konkrétní téma vlivu reklamy na děti ve věku 12 ? 14 let. Obsahuje rady a doporučení, jak dopadu těchto negativních vlivů předcházet. Zabývá se tématy reklam, které děti nejvíce oslovují. Je zde popsáno jaký má reklama na děti vliv při nákupu zboží a jaké jsou jejich motivace pro nákup. Dále je zde pojednáno o tom, zda děti kladou důraz na značkové oblečení v rámci hodnocení spolužáků a zda se téma reklamy může stát předmětem diskuze. Práce obsahuje výsledky rozhovorů, v rámci nichž je popsáno i téma podprahové reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20563
|
Date:
|
2012-09-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
32710
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account