Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže
Autor: Vintrová, Veronika
Vedoucí: Jilčík, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže popisuje konkrétní téma vlivu reklamy na děti ve věku 12 ? 14 let. Obsahuje rady a doporučení, jak dopadu těchto negativních vlivů předcházet. Zabývá se tématy reklam, které děti nejvíce oslovují. Je zde popsáno jaký má reklama na děti vliv při nákupu zboží a jaké jsou jejich motivace pro nákup. Dále je zde pojednáno o tom, zda děti kladou důraz na značkové oblečení v rámci hodnocení spolužáků a zda se téma reklamy může stát předmětem diskuze. Práce obsahuje výsledky rozhovorů, v rámci nichž je popsáno i téma podprahové reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20563
Datum: 2012-09-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vintrová_2013_bp.pdf 2.859Mb PDF Zobrazit/otevřít
vintrová_2013_vp.pdf 282.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vintrová_2013_op.doc 37.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet