Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže |
Autor: |
Vintrová, Veronika
|
Vedoucí: |
Jilčík, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže popisuje konkrétní téma vlivu reklamy na děti ve věku 12 ? 14 let. Obsahuje rady a doporučení, jak dopadu těchto negativních vlivů předcházet. Zabývá se tématy reklam, které děti nejvíce oslovují. Je zde popsáno jaký má reklama na děti vliv při nákupu zboží a jaké jsou jejich motivace pro nákup. Dále je zde pojednáno o tom, zda děti kladou důraz na značkové oblečení v rámci hodnocení spolužáků a zda se téma reklamy může stát předmětem diskuze. Práce obsahuje výsledky rozhovorů, v rámci nichž je popsáno i téma podprahové reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20563
|
Datum:
|
2012-09-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet