Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jilčík, Tomáš
dc.contributor.author Vintrová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:31:59Z
dc.date.available 2013-10-06T11:31:59Z
dc.date.issued 2012-09-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20563
dc.description.abstract Bakalářská práce Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže popisuje konkrétní téma vlivu reklamy na děti ve věku 12 ? 14 let. Obsahuje rady a doporučení, jak dopadu těchto negativních vlivů předcházet. Zabývá se tématy reklam, které děti nejvíce oslovují. Je zde popsáno jaký má reklama na děti vliv při nákupu zboží a jaké jsou jejich motivace pro nákup. Dále je zde pojednáno o tom, zda děti kladou důraz na značkové oblečení v rámci hodnocení spolužáků a zda se téma reklamy může stát předmětem diskuze. Práce obsahuje výsledky rozhovorů, v rámci nichž je popsáno i téma podprahové reklamy. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 2998397 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Média cs
dc.subject masová média cs
dc.subject propaganda cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podprahová reklama cs
dc.subject děti cs
dc.subject mládež cs
dc.subject internet cs
dc.subject televize cs
dc.subject časopis cs
dc.subject rádio cs
dc.subject Media en
dc.subject mass media en
dc.subject propaganda en
dc.subject advertising en
dc.subject subliminal advertising en
dc.subject children en
dc.subject teenagers en
dc.subject internet en
dc.subject television en
dc.subject magazines en
dc.subject radio en
dc.title Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Share of Media in Formation of Behaviour and Action of Children and Youth en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavřík, Michal
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis called "The influence of media on shaping children's and youth's behavior and acting" does describe an influence of advertising on children in age of 12 to 14. This bachelor thesis includes advices and recommendations how to prevent children from this negative impact. The thesis deals with the advertisement topics influencing the children mostly. The thesis descries the influence of the advertising in case of purchasing and children's motivation to purchase. The thesis discuss also whether children put the emphasis on branded apparel in case of classmates evaluation and whether the advertising may become the topic of the discussion. The thesis includes the results of interviews, which describe the topic of a subliminal advertising as well. en
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/20358 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32710
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject vliv médií cs
local.subject sociální sítě cs
local.subject děti a mládež cs
local.subject media influence en
local.subject social networks en
local.subject children and youth en


Files in this item

Files Size Format View
vintrová_2013_bp.pdf 2.859Mb PDF View/Open
vintrová_2013_vp.pdf 282.8Kb PDF View/Open
vintrová_2013_op.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account