dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Balák, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T09:59:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T09:59:07Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19508
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů. |
cs |
dc.format |
146 s. |
cs |
dc.format.extent |
2659322 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
Lázně Hodonín
|
cs |
dc.subject |
indikační skupiny
|
cs |
dc.subject |
Marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
spa industry
|
en |
dc.subject |
Lázně Hodonín
|
en |
dc.subject |
indication groups
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Management Project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma Thesis deals with a project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations, marketing management. The Thesis consists of two main parts, theoretical and practical. The practical part further splits into analytical and project parts. The theoretical part uses the available sources to define principal terminology on the general level. The theory mainly focuses on the marketing management, its stages and auxiliary tools as PESTE analysis, Porter's five forces analysis, GE matrix, internal analyses and summarizing SWOT analysis. The theory deals particularly with service management and legal position of contributory organizations. The analytical part describes the spa industry system and introduces the Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Consequently, the analyses are used to assess current status of Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Strategic goals and ways to their achievement in the form of projects are proposed following the final SWOT analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23996
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|