Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Balák, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:59:07Z
dc.date.available 2013-10-04T09:59:07Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19508
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů. cs
dc.format 146 s. cs
dc.format.extent 2659322 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject Lázně Hodonín cs
dc.subject indikační skupiny cs
dc.subject Marketing management en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject spa industry en
dc.subject Lázně Hodonín en
dc.subject indication groups en
dc.title Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace cs
dc.title.alternative Marketing Management Project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The Diploma Thesis deals with a project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations, marketing management. The Thesis consists of two main parts, theoretical and practical. The practical part further splits into analytical and project parts. The theoretical part uses the available sources to define principal terminology on the general level. The theory mainly focuses on the marketing management, its stages and auxiliary tools as PESTE analysis, Porter's five forces analysis, GE matrix, internal analyses and summarizing SWOT analysis. The theory deals particularly with service management and legal position of contributory organizations. The analytical part describes the spa industry system and introduces the Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Consequently, the analyses are used to assess current status of Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Strategic goals and ways to their achievement in the form of projects are proposed following the final SWOT analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23996
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
balák_2012_dp.pdf 2.536Mb PDF View/Open
balák_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
balák_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account