Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace |
Autor: |
Balák, Tomáš
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19508
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23996
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet