Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace
Autor: Balák, Tomáš
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19508
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23996


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
balák_2012_dp.pdf 2.536Mb PDF Zobrazit/otevřít
balák_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
balák_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet