Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace
Author: Balák, Tomáš
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19508
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 23996


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
balák_2012_dp.pdf 2.536Mb PDF View/Open
balák_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
balák_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account