Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Vyoralová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:38:26Z
dc.date.available 2013-10-04T06:38:26Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19266
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek a zavedení e-shopu. V praktické části byla stručně popsána společnost, její organizační struktura. Dále byla provedena PEST analýza, SWOT analýza a kvalitativní marketingový průzkum. Na základě výsledků byl navrhnut projekt zavedení internetového obchodu ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Účelem projektu bylo zvýšit spokojenost současných i nových zákazníků. Součástí projektové části bylo vypracování časového harmonogramu a také zhodnocení projektu z hlediska nákladů, rizika a předpokládané finanční návratnosti. cs
dc.format 118 s. cs
dc.format.extent 1364795 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject internet cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject the Internet en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Project of Satisfaction Increasing in the Company MPL Trading, spol. s r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šnajdarová, Hana
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis was to determine the customer satisfaction with the company MPL Trading spol. s r.o. and subsequently to propose a project to increase the satisfaction. The work was divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part there was processed the theoretical knowledge about customer satisfaction, measuring satisfaction by using questionnaires, about the loyalty program, website and e-shop establishing. In the practical part, the company and its organizational structure was briefly described. Then, PEST analysis, SWOT analysis, qualitative marketing research were performed. Based on the research results, the project of e-shop establishing was proposed. The project purpose is to increase the satisfaction of current and new customers. Time schedule, cost, risk evaluation and financial returns was the part of the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24016
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
vyoralová_2012_dp.pdf 1.301Mb PDF View/Open
vyoralová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
vyoralová_2012_op.pdf 88.79Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account