dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Vyoralová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:38:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:38:26Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19266
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek a zavedení e-shopu. V praktické části byla stručně popsána společnost, její organizační struktura. Dále byla provedena PEST analýza, SWOT analýza a kvalitativní marketingový průzkum. Na základě výsledků byl navrhnut projekt zavedení internetového obchodu ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Účelem projektu bylo zvýšit spokojenost současných i nových zákazníků. Součástí projektové části bylo vypracování časového harmonogramu a také zhodnocení projektu z hlediska nákladů, rizika a předpokládané finanční návratnosti. |
cs |
dc.format |
118 s. |
cs |
dc.format.extent |
1364795 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
the Internet
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Satisfaction Increasing in the Company MPL Trading, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šnajdarová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis was to determine the customer satisfaction with the company MPL Trading spol. s r.o. and subsequently to propose a project to increase the satisfaction. The work was divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part there was processed the theoretical knowledge about customer satisfaction, measuring satisfaction by using questionnaires, about the loyalty program, website and e-shop establishing. In the practical part, the company and its organizational structure was briefly described. Then, PEST analysis, SWOT analysis, qualitative marketing research were performed. Based on the research results, the project of e-shop establishing was proposed. The project purpose is to increase the satisfaction of current and new customers. Time schedule, cost, risk evaluation and financial returns was the part of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24016
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|