Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o. |
Autor: |
Vyoralová, Lenka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek a zavedení e-shopu. V praktické části byla stručně popsána společnost, její organizační struktura. Dále byla provedena PEST analýza, SWOT analýza a kvalitativní marketingový průzkum. Na základě výsledků byl navrhnut projekt zavedení internetového obchodu ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Účelem projektu bylo zvýšit spokojenost současných i nových zákazníků. Součástí projektové části bylo vypracování časového harmonogramu a také zhodnocení projektu z hlediska nákladů, rizika a předpokládané finanční návratnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19266
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24016
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet