Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.
Autor: Vyoralová, Lenka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek a zavedení e-shopu. V praktické části byla stručně popsána společnost, její organizační struktura. Dále byla provedena PEST analýza, SWOT analýza a kvalitativní marketingový průzkum. Na základě výsledků byl navrhnut projekt zavedení internetového obchodu ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Účelem projektu bylo zvýšit spokojenost současných i nových zákazníků. Součástí projektové části bylo vypracování časového harmonogramu a také zhodnocení projektu z hlediska nákladů, rizika a předpokládané finanční návratnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19266
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24016


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vyoralová_2012_dp.pdf 1.301Mb PDF Zobrazit/otevřít
vyoralová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vyoralová_2012_op.pdf 88.79Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet