Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o. |
Author: |
Vyoralová, Lenka
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek a zavedení e-shopu. V praktické části byla stručně popsána společnost, její organizační struktura. Dále byla provedena PEST analýza, SWOT analýza a kvalitativní marketingový průzkum. Na základě výsledků byl navrhnut projekt zavedení internetového obchodu ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Účelem projektu bylo zvýšit spokojenost současných i nových zákazníků. Součástí projektové části bylo vypracování časového harmonogramu a také zhodnocení projektu z hlediska nákladů, rizika a předpokládané finanční návratnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19266
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
24016
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account