Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Author: Maralík, Jakub
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou těchto výjimečných médií, pro lepší pochopení jejich funkčnosti a komunikačních vlastností je dělí do skupin. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. Práce také objasňuje jejich vztah k vybraným marketingovým for-mám. V praktické části seznamuje čtenáře s konkrétní komunikační kampaní využívající ambientní média jako její ústřední prvek, analyzuje průběh kampaně a zapojení těchto am-bientních prostředků. U vybraného ambientního média z této kampaně popisuje celý proces jeho aplikace se zaměřením na složitost takovéto realizace. Pomocí dotazníkového šetření, prováděného v přímé blízkosti tohoto ambientního média, je zjišťováno, jak příjemci a zároveň potenciální spotřebitelé takový reklamní nosič vnímají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18939
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26069


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
maralík_2012_bp.pdf 7.128Mb PDF View/Open
maralík_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
maralík_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account