Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Maralík, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-04T01:52:20Z
dc.date.available 2013-10-04T01:52:20Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18939
dc.description.abstract Tato práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou těchto výjimečných médií, pro lepší pochopení jejich funkčnosti a komunikačních vlastností je dělí do skupin. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. Práce také objasňuje jejich vztah k vybraným marketingovým for-mám. V praktické části seznamuje čtenáře s konkrétní komunikační kampaní využívající ambientní média jako její ústřední prvek, analyzuje průběh kampaně a zapojení těchto am-bientních prostředků. U vybraného ambientního média z této kampaně popisuje celý proces jeho aplikace se zaměřením na složitost takovéto realizace. Pomocí dotazníkového šetření, prováděného v přímé blízkosti tohoto ambientního média, je zjišťováno, jak příjemci a zároveň potenciální spotřebitelé takový reklamní nosič vnímají. cs
dc.format 115 cs
dc.format.extent 7475213 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject inovativní média cs
dc.subject reklamní nosiče cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject word of mouth marketing cs
dc.subject out-of-home reklama cs
dc.subject interakce cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject ambient media en
dc.subject marketing communication en
dc.subject innovative media en
dc.subject advertising carriers en
dc.subject guerrilla marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject pro bono marketing en
dc.subject word of mouth marketing en
dc.subject out-of-home advertising en
dc.subject interaction en
dc.subject advertising message en
dc.title Využití ambientních médií v marketingové komunikaci cs
dc.title.alternative Use of Ambient Media in Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis is aimed on ambient media, an innovative, non-standard advertising, serving the purpose of new and modern forms of marketing communication. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of such media and for better understanding their func-tionality and communication features are divided into several groups. The examples of im-plemented campaigns as well as the explanation of the relationship of ambient media to selected marketing forms can be also found in this part. In the practical part of the thesis a specific communication campaign, which uses the ambient media as its main feature is introduced. Furthermore the process of this campaign is analysed as well as the involve-ment of the elements of ambient media used. One of these elements is then selected and the whole process of its application is described. With the use of a questionnaire sur-vey realized in the immediate vicinity of the ambient medium, the author tried to state the reception of this form of advertising by recipients or any other potential consumers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26069
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
maralík_2012_bp.pdf 7.128Mb PDF View/Open
maralík_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
maralík_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account