dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Maralík, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T01:52:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T01:52:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18939
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou těchto výjimečných médií, pro lepší pochopení jejich funkčnosti a komunikačních vlastností je dělí do skupin. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. Práce také objasňuje jejich vztah k vybraným marketingovým for-mám. V praktické části seznamuje čtenáře s konkrétní komunikační kampaní využívající ambientní média jako její ústřední prvek, analyzuje průběh kampaně a zapojení těchto am-bientních prostředků. U vybraného ambientního média z této kampaně popisuje celý proces jeho aplikace se zaměřením na složitost takovéto realizace. Pomocí dotazníkového šetření, prováděného v přímé blízkosti tohoto ambientního média, je zjišťováno, jak příjemci a zároveň potenciální spotřebitelé takový reklamní nosič vnímají. |
cs |
dc.format |
115 |
cs |
dc.format.extent |
7475213 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
inovativní média
|
cs |
dc.subject |
reklamní nosiče
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
cs |
dc.subject |
out-of-home reklama
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
reklamní sdělení
|
cs |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
innovative media
|
en |
dc.subject |
advertising carriers
|
en |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
pro bono marketing
|
en |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
en |
dc.subject |
out-of-home advertising
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.subject |
advertising message
|
en |
dc.title |
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Ambient Media in Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is aimed on ambient media, an innovative, non-standard advertising, serving the purpose of new and modern forms of marketing communication. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of such media and for better understanding their func-tionality and communication features are divided into several groups. The examples of im-plemented campaigns as well as the explanation of the relationship of ambient media to selected marketing forms can be also found in this part. In the practical part of the thesis a specific communication campaign, which uses the ambient media as its main feature is introduced. Furthermore the process of this campaign is analysed as well as the involve-ment of the elements of ambient media used. One of these elements is then selected and the whole process of its application is described. With the use of a questionnaire sur-vey realized in the immediate vicinity of the ambient medium, the author tried to state the reception of this form of advertising by recipients or any other potential consumers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26069
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|