Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci |
Autor: |
Maralík, Jakub
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou těchto výjimečných médií, pro lepší pochopení jejich funkčnosti a komunikačních vlastností je dělí do skupin. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. Práce také objasňuje jejich vztah k vybraným marketingovým for-mám. V praktické části seznamuje čtenáře s konkrétní komunikační kampaní využívající ambientní média jako její ústřední prvek, analyzuje průběh kampaně a zapojení těchto am-bientních prostředků. U vybraného ambientního média z této kampaně popisuje celý proces jeho aplikace se zaměřením na složitost takovéto realizace. Pomocí dotazníkového šetření, prováděného v přímé blízkosti tohoto ambientního média, je zjišťováno, jak příjemci a zároveň potenciální spotřebitelé takový reklamní nosič vnímají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18939
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26069
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet