Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Autor: Maralík, Jakub
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou těchto výjimečných médií, pro lepší pochopení jejich funkčnosti a komunikačních vlastností je dělí do skupin. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. Práce také objasňuje jejich vztah k vybraným marketingovým for-mám. V praktické části seznamuje čtenáře s konkrétní komunikační kampaní využívající ambientní média jako její ústřední prvek, analyzuje průběh kampaně a zapojení těchto am-bientních prostředků. U vybraného ambientního média z této kampaně popisuje celý proces jeho aplikace se zaměřením na složitost takovéto realizace. Pomocí dotazníkového šetření, prováděného v přímé blízkosti tohoto ambientního média, je zjišťováno, jak příjemci a zároveň potenciální spotřebitelé takový reklamní nosič vnímají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18939
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26069


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maralík_2012_bp.pdf 7.128Mb PDF Zobrazit/otevřít
maralík_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maralík_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet