Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.
Author: Novosadová, Jana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingového komunikačního plánu pro PVC podlahové krytiny společnosti Fatra, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy jsou v teoretické části zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a B2B prostředí. V praktické části je představena společnost Fatra a je zde analyzováno prostředí společnosti pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu. V praktické části je také zhodnocení současného stavu marketingové komunikace společnosti. Na zá-kladě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace, který je po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18174
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21278


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novosadová_2011_dp.pdfBlocked 1.404Mb PDF
novosadová_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account