dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Novosadová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:22:12Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:22:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18174
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingového komunikačního plánu pro PVC podlahové krytiny společnosti Fatra, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy jsou v teoretické části zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a B2B prostředí. V praktické části je představena společnost Fatra a je zde analyzováno prostředí společnosti pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu. V praktické části je také zhodnocení současného stavu marketingové komunikace společnosti. Na zá-kladě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace, který je po-droben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
106 s. |
cs |
dc.format.extent |
1472476 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter?s model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing communication plan of PVC floor for Fatra, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the proposal of marketing communication project of PVC floor for Fatra, a.s. The thesis is divided into theoretical and practical part, when theoreti-cal part summarizes knowledge of marketing communication and B2B market. In practical part is introducing of the company and is analysed marketing environment by PESTE ana-lysis and Porter?s model. In practical part is also evaluation of company?s current marke-ting communication. Based on results of analyses is proposed project of marketing com-munication plan, which deals with costs, time and risks analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21278
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|