Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.
Autor: Novosadová, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingového komunikačního plánu pro PVC podlahové krytiny společnosti Fatra, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy jsou v teoretické části zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a B2B prostředí. V praktické části je představena společnost Fatra a je zde analyzováno prostředí společnosti pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu. V praktické části je také zhodnocení současného stavu marketingové komunikace společnosti. Na zá-kladě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace, který je po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18174
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21278


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novosadová_2011_dp.pdfZablokované 1.404Mb PDF
novosadová_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet