Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Masnerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:44:10Z
dc.date.available 2012-03-11T11:44:10Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18128
dc.description.abstract Tato diplomová práce popisuje v teoretické části veletrhy a výstavy jako marketingový a komunikační nástroj a také jejich stav během hospodářské krizi. Analytická část zkoumá pozici veletrhů oproti jiným marketingovým nástrojům a také názory vystavovatelů na současný stav. Během průzkumu byly také sbírány informace k projektu, kterým je Manuál vystavovatele. Tento je určitým průvodcem pro prvovystavovatele, psaný poněkud netradičně tak, aby zaujal a byl přečten celý. cs
dc.format 114 s. (29 657 znaků) cs
dc.format.extent 1515810 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Veletrhy a výstavy cs
dc.subject Ekonomická krize cs
dc.subject příprava cs
dc.subject Manuál Vystavovatele cs
dc.subject Trade shows and exhibitions en
dc.subject Economic crisis en
dc.subject preparation en
dc.subject the Exhibitor Manual en
dc.title Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu cs
dc.title.alternative The methodology creadion for trade fair exhibiting en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bílek, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis describes the trade shows and exhibitions as a marketing and communication tool in the theoretical part. Here is stated also the running situation of Economical crisis. The analytical part explores the position of trade shows according to other marketing tools and it is also concerned about the opinions of the exhibitors toward the present status of trade shows. There has been made also a research which has collected information for creation the Exhibitor Manual, which is an unconventioanl teaching material for first-time exhibitors. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21223
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
masnerová_2011_dp.pdfBlocked 1.445Mb PDF View/Open
masnerová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
masnerová_2011_op.pdf 582.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account